FIND OS

KONTAKT

Adress:
Jægersborgvej 66A

2800 Kgs. Lyngby

Telefontid Speciallæge

Lise Lykke Thomsen

Mandag  kl. 8.30 - 9.00 

Tirsdag kl 12-12.30

Ellers efter aftale med sekretæren

+45 45 93 28 98

Ydernummer: 215244

EDIFACT lokalisationsnummer:

5790001989590

 

Tidsbestilling for alle kan kun

foretages hos sekretær på:

+45 50 46 84 44

Telefontid sekretær uge 50:

Tirsdag kl 8-10

Torsdag kl 8-10

Telefontid sekretær uge 51:

Mandag kl 19-21

Torsdag kl 19-21

Patienter fra sundhedsforsikring og selvbetalere kan lægge besked på: +45 60 68 68 00 (bliver efterfølgende kontaktet mhp aftale)

 

NB. Sekretærens telefontid kan varierer fra uge til uge - se venligst ovenfor.

        COPYRIGHT 2018 Børnelægeklinik v/Lise Lykke Thomsen , all right reserved        

"Venlig, lyttende læge, der formåede at være i kontakt med både mig og mit barn. Rigtig god oplevelse!"

Udtalelse fra Patienttilfredshedsundersøgelse 2017

FIND VEJ

Find vej til Børnelægeklinikken
Når du/I kommer; benyttes CFR hospitalets indgang; Jægersborgvej 66A. 

Meld dig/Jer venligst i hospitalets reception og I vil få anvist plads i hospitalets venterum, hvor I vil blive hentet af børnelægen.
 


 

 

 

 

Parkering
Der er mulighed for parkering, dog kun på de pladser, der er afmærkede til patienter på CFR-hospitalet.

Der er tidsbegrænset parkering på 2 timer. Benyttes ikke tidsbegænset parkering - bedes I venligst hente parkeringsbillet i receptionen.

 

 

 

Find vej i bil

Hvis du kommer fra Helsingørmotorvejen skal du køre af ved afkørsel 17, Jægersborvej.Hvis du kommer fra Lyngbyvejen skal du køre af ved afkørsel 7, Jægersborgvej.

Tog

Nærmeste S-stationer er Jægersborg station og Lyngby station hvor linie B og E køre til. Afstanden til Børnelægeklinikken fra Jægerborg station er ca. 600 meter. Afstanden til Børnelægeklinikken fra Lyngby station er ca. 1,1 km. 

 

Bus

Der er busstoppested lige ved Børnelægeklinikken, hvor bus nr. 169 og 179 kører lige til døren.

VI VIL ALTID GERNE HØRE DIN MENING

God information og dialog har en høj prioritet for os. Er der noget du er særlig glad for hos vores klinik eller har du særlige ønsker eller forslag til forbedringer, er du/I velkommen til at henvende dig/Jer til os.

KLAGEMULIGHED

"Hjælp os med at lære, hvis noget er gået galt"

 

Pjece til patienter og pårørende”Hjælp os med at blive endnu bedre" er en pjece til dig, der har oplevet, at noget er gået galt i sundhedsvæsenet (en utilsigtet hændelse), og som vil være med til at forebygge, at fejlen sker for andre. I pjecen står også, hvor du finder mere information om dine øvrige handlemuligheder. Link til piecen.